Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΡΕΝΤΗ!!!





"ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΤΙ ΜΑΓΙΚΟ Κ ΟΠΟΥ ΠΑΣ ΕΣΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΓΩ ΝΑ ΣΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΩ, ΘΡΥΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΘΡΥΛΕ ΟΛΕ
ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΧΩ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΚΑΜΙΑ"
Το πρώτο μας μεγάλο παιχνίδι είναι προ των πυλών και όλοι πρέπει να βρεθούμε στο πλευρό της ομάδας μας!!
Η διάθεση των εισιτηρίων θα ξεκινήσει την Πέμπτη στις 12 το μεσημέρι από τα γραφεία της Πλατείας Αλεξάνδρας και σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις το κλειστό γυμνναστήριο "Μελίνα Μερκούρη" αναμένεται ασφυκτικά γεμάτο κάτι που σημαίνει πως οι φίλοι του Ολυμπιακού που θέλουν να δώσουν το παρών θα πρέπει να βιαστούν... Οι τιμές των εισιτηρίων είναι 5 και 10 ευρώ, ενώ το μεγάλο ντέρμπι θα ξεκινήσει στις 18:00 το Σάββατο 11 Οκτωβρίου. Αναλυτικά η ανακοίνωση "Ενημερώνουμε τους φιλάθλους μας, ότι η διάθεση των εισιτηρίων του αγώνα πρωταθλήματος Α1 Βόλεϊ Ανδρών, Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. - Παναθηναϊκός Α.Ο. που θα διεξαχθεί το Σάββατο 11 Οκτωβρίου στις 18.00 στο Κλειστό Γυμναστήριο Ρέντη «Μελίνα Μερκούρη», θα πραγματοποιηθεί ως εξής: Πέμπτη 9 Οκτωβρίου, 12.00-17.00 από τα Γραφεία του Ολυμπιακού Σ.Φ.Π. (Πλατεία Αλεξάνδρας, Πασαλιμάνι) Παρασκευή 10 Οκτωβρίου, 10.00-17.00 από τα Γραφεία του Ολυμπιακού Σ.Φ.Π. (Πλατεία Αλεξάνδρας, Πασαλιμάνι) Εφόσον υπάρξουν εναπομείναντα εισιτήρια, θα διατίθενται το Σάββατο 11 Οκτωβρίου από τα εκδοτήρια του Κλειστού Γυμναστηρίου Ρέντη «Μελίνα Μερκούρη» (14.00-18.00) Οι τιμές των εισιτηρίων: 5 και 10 ευρώ. Επίσης, η διάθεση του Ενιαίου Εισιτηρίου Διαρκείας 2008-09(Βόλεϊ Ανδρών-Γυναικών, Πόλο Ανδρών-Γυναικών) συνεχίζεται καθημερινά από τις 10.00 έως τις 17.00, από το Τμήμα Μελών στα Γραφεία του Ολυμπιακού Σ.Φ.Π. (Πλατεία Αλεξάνδρας, Πασαλιμάνι), καθώς και από το Μουσείο του Ολυμπιακού στο Στάδιο "Γ. Καραϊσκάκης" (Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή- Σάββατο 10:00-18:00, Τετάρτη 12:00-20:00 και Κυριακή 10:00-16:00). Πληροφορίες: 2104190903, 2104138950, 210 4819440

Εύκολη νίκη με 3-0 επί της Λαμίας στο τελευταίο φιλικό με τον Ιβάν Μίλκοβιτς να πετυχαίνει 20 πόντους!

Ολοι παιδιά ραντεβού στο γήπεδο, όλοι στις 6 ωρα στο Μελίνα Μερκούρη για να γλεντήσουμε το Βάζελο!!! Δϊνουμε ραντεβού μετά στις 9 ωρα στο ιστολόγιο προκειμένου να συζητήσουμε για το ματς...

Υ.Γ Θα υπάρξει αφιέρωμα για την Α1 βόλει των ανδρών στο μπλογκ την Παρασκευή το μεσημέρι!! Θέλω φυσικά τα σχόλια σας για να συνεχίσω την κοπιώδη προσπάθεια μου για την ομάδα της καρδιάς μου..Στηρίζουμε την προσπάθεια που έχουμε ξεκινήσει από το Μάιο, που ξεκίνησε το ιστολόγιο!!! Από εκείνο το σημείο έχει αλλάξει η εικόνα του Ολυμπιακού!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: